Transit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Transit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Transit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Transit koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
A Guardian, New Statesman, Spectator and Observer Book of the Year**Shortlisted for the Goldsmith's Prize**'A work of stunning beauty, deep insight and great originality.' Monica Ali, New York Times'Tremendous from its opening sentence.' Tessa Hadley, Guardian'A work of cut-glass brilliance.'…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Transit je 309 Kč

Výběr knih autora Rachel Cusk

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Cusk
Výběr knih vydavatele Faber & Faber

Zobrazit všechny knihy vydavatele Faber & Faber
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.