Trauma-Focused ACT

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 1 408 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Trauma-Focused ACT koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 565 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trauma-Focused ACT koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 408 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Trauma-Focused ACT koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 261 Kč
Není skladem

Krátký popis
Trauma-Focused ACT presents a highly effective, research-based protocol for treating post-traumatic stress disorder (PTSD), as well as a broad range of trauma-related disorders-from depression to addiction.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Trauma-Focused ACT je 1 411 Kč

Výběr knih autora Russ Harris

Zobrazit všechny knihy autora Russ Harris
Výběr knih vydavatele New Harbinger Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele New Harbinger Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.