Trekking the GR10

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 474 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Trekking the GR10 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
559 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trekking the GR10 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
474 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Guidebook to walking the GR10, the Sentier des Pyrenees, a 955km trek across the French Pyrenees from Hendaye on the Atlantic coast to the Mediterranean coast at Banyuls-sur-Mer. The book describes 55 stages, with information on planning, transport, accommodation and facilities. Walk the entire…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Trekking the GR10 je 516 Kč

Výběr knih autorů Stuart Butler , Brian Johnson

Zobrazit všechny knihy autora Stuart Butler, Brian Johnson
Výběr knih vydavatele Cicerone Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cicerone Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.