Třetí strana trojúhelníku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 288 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Třetí strana trojúhelníku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Třetí strana trojúhelníku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
264 Kč
Není skladem

Krátký popis
Název odkazuje na myšlenku amerického historika Michaela Frische, že orální historie je přístupem k vnímání a pojímání minulosti, který se symbolicky nachází mezi „laickou“ individuální či kolektivní pamětí a „velkými“ politickými dějinami. Kniha nejen široké badatelské obci, ale i zájemcům z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Třetí strana trojúhelníku je 276 Kč

Výběr knih autorů Miroslav Vaněk , Pavel Mücke

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Vaněk, Pavel Mücke
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.