Tři

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 308 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tři koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
335 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Jmenuju se Virginie. Z těch tří dnes se mnou mluví jen Adrien. Nina mnou opovrhuje. S Étiennem už nechci nic mít já. Přesto mě od dětství fascinují. Nikdy jsem k nikomu nebyla tak pevně připoutaná jako k těm třem.“ 1986. Adrien, Étienne a Nina se potkají na základce. Okamžitě se spřátelí. Jsou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tři je 384 Kč

Výběr knih autora Valérie Perrin

Zobrazit všechny knihy autora Valérie Perrin
Výběr knih vydavatele Jota

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jota
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.