Tři tatínci a maminka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 62 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tři tatínci a maminka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
62 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři tatínci a maminka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři tatínci a maminka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
69 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na počátku všeho bylo slovo nakladatele, který si přál vydat knihu příběhů o kouzelných bytostech mezi námi. Nápad, aby se nad zadáním sešli tři spisovatelé a aby oněmi kouzelnými bytostmi byly maminky, šel s prvním ruku v ruce. Nejprve se tedy zdálo, že každý z oslovených napíše svůj příběh…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tři tatínci a maminka je 109 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Michal Viewegh, Pavel Šrut, Martin Reiner
Výběr knih vydavatele Brio

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brio
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.