Třicetiletá válka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Třicetiletá válka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Třicetiletá válka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Třicetiletá válka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Třicetiletá válka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Třicetiletá válka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejdelší evropský konflikt raného novověku zažehla všeobecná krize společenská, politická, náboženská a kulturní. V bolestech se rodil svět, který předjímal naši dobu. Další ze Stručných historií vypráví příběh, který shodou okolností začíná i končí v Čechách. Dvě události - pražská…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Třicetiletá válka je 284 Kč

Výběr knih autora Jan Kilian

Zobrazit všechny knihy autora Jan Kilian
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.