Třináct vlajek - Stín minulosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 280 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Třináct vlajek - Stín minulosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Další dobrodružství Tima s Jackem, nerozlučné dvojice plavící se pod černou vlajkou. Ale pod kterou z nich tentokrát? Po třech letech strastí i radostí se naši dva hrdinové vrací, starší, silnější… Čekáte, že i rozumnější? Inu… to posuďte sami. Tim s Jackem opět rozrážejí vlny na cestě za…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Mare-Czech

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mare-Czech
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.