Třtina ve vichřici

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 232 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Třtina ve vichřici koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Třtina ve vichřici koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Není skladem

Třtina ve vichřici koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Třtina ve vichřici - Javořická Vlasta. Román vypráví o spokojeně žijící rodině na českém maloměstě, jejíž klid rozvrátí mladičká, půvabná, ale citově labilní a zhýčkaná nevěsta. Bratři Cvrkové pokračují v rodinné tradici a poctivě vedou obchod s rozmanitým zbožím. Pomáhá jim…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Třtina ve vichřici je 237 Kč

Výběr knih autora Vlasta Javořická

Zobrazit všechny knihy autora Vlasta Javořická
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.