Truhla ze zálivu smrti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 122 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Truhla ze zálivu smrti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
122 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Truhla ze zálivu smrti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Truhla ze zálivu smrti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Truhla ze zálivu smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Truhla ze zálivu smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Truhla ze zálivu smrti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
Venku se zešeřilo, vítr vmetá do oken spršky deště a vy jste doma úplně sami. Je načase se bát. Třeba s triptychem novel, jenž právě držíte vrukou. Uvnitř knížky na vás čekají příběhy o vražedném astrálním zlu, přetrvávajícím stovky let vmístě bývalého popraviště, o brutální lidské bestii…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Truhla ze zálivu smrti je 133 Kč

Výběr knih autora Svatopluk Doseděl

Zobrazit všechny knihy autora Svatopluk Doseděl
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.