Tvůrce hry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 312 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tvůrce hry koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tvůrce hry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Není skladem

Tvůrce hry koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
314 Kč
Není skladem

Krátký popis
Týmy a trenéři ho potřebují, rodiče o něm sní, fanoušci ho milují a hráči sami se jím chtějí stát. Tvůrce hry má v každém sportovním týmu, a dokonce v jakémkoli týmu, zcela zásadní pozici. Jeho schopnosti rozhodování a vnímání herních situací ho staví do role klíčového hráče týmu. Nyní poprvé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tvůrce hry je 320 Kč

Výběr knih autorů Daniel Peterson , Leonard Zaichkowski

Zobrazit všechny knihy autora Daniel Peterson, Leonard Zaichkowski
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.