'Twas the Season of Lent

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

'Twas the Season of Lent koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
‘Twas the Season of Lent: Devotions and Stories for the Lenten and Easter Seasons is a follow-up to the ECPA bestseller ‘Twas the Morning of Easter and is a 40-day devotional resource that will help families and childrenÂ’s ministries guide children through the Lenten season as they explore…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 'Twas the Season of Lent je 250 Kč

Výběr knih autora Glenys Nellist

Zobrazit všechny knihy autora Glenys Nellist
Výběr knih vydavatele Zondervan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zondervan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.