Twelve Essential Oils of the Bible

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 345 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Twelve Essential Oils of the Bible koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Karin Opitz-Kreher and Johannes Huber examine the ancient uses of essential oils, both in ritual and for health, and present an in-depth look at the 12 most important oils mentioned in the Bible.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Twelve Essential Oils of the Bible je 345 Kč

Výběr knih autorů Karin Opitz-Kreher , Huber Johannes

Zobrazit všechny knihy autora Karin Opitz-Kreher, Huber Johannes
Výběr knih vydavatele Inner Traditions Bear and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Inner Traditions Bear and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.