Twisted 4 Lies - Lži na ostří nože

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 412 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Twisted 4 Lies - Lži na ostří nože koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
412 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Twisted 4 Lies - Lži na ostří nože koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Twisted 4 Lies - Lži na ostří nože koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
429 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Twisted 4 Lies - Lži na ostří nože koupíte na Albatros
Albatros
467 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Twisted 4 Lies - Lži na ostří nože koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
494 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Twisted 4 Lies - Lži na ostří nože koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
450 Kč
Není skladem

Krátký popis
Christian je okouzlující a hrozivý. Je to monstrum oblečené do dokonale ušitého obleku. Každé monstrum má svou slabinu. Tou jeho je ona.Milá, plachá a introvertní Stella je navzdory své slávě na sociálních sítích romantička, která své srdce drží na uzdě. Když ji však hrozba z minulosti zažene…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Twisted 4 Lies - Lži na ostří nože je 445 Kč

Výběr knih autora Ana Huang

Zobrazit všechny knihy autora Ana Huang
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.