Two Little Dickie Birds sitting on a wall

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Two Little Dickie Birds sitting on a wall koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Two Little Dickie Birds sitting on a wall koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
125 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Two Little Dickie Birds sitting on a wall koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
150 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Two Little Dickie Birds sitting on a wall koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
154 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Pro děti od společnosti Usborne.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Two Little Dickie Birds sitting on a wall je 151 Kč

Výběr knih autora Russell Punter

Zobrazit všechny knihy autora Russell Punter
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.