Ubel Blatt Deluxe Edition, Vol. 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 329 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ubel Blatt Deluxe Edition, Vol. 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Who will emerge as the true hero of the people?! Köinzell engages again with Glenn''s knights, but their spells have critically weakened him. Just as capture seems imminent, Aht rejoins the fight! Despite her injuries, Aht is determined to prove to Köinzell that her devotion can be an asset…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Etorouji Shiono, Abigail Blackman, Caleb Cook
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.