Učeň ledu - Šest dnů s Wimem Hofem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Učeň ledu - Šest dnů s Wimem Hofem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Učeň ledu - Šest dnů s Wimem Hofem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Učeň ledu - Šest dnů s Wimem Hofem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Učeň ledu - Šest dnů s Wimem Hofem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Není skladem

Učeň ledu - Šest dnů s Wimem Hofem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hanka Moravčíková V současnosti editorka časopisu Lonely Planet se v posledních letech věnuje zejména psaní článků z oblasti zdravého životního stylu a ze světa Metody Wima Hofa. Dnes již instruktorka metody sídlící v Praze ve své první knize představuje nový pohled na chlad, který získala před…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Učeň ledu - Šest dnů s Wimem Hofem je 232 Kč

Výběr knih vydavatele PLEJADY

Zobrazit všechny knihy vydavatele PLEJADY
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.