Úkoly pro prvňáčky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 94 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Úkoly pro prvňáčky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato knížka, která je zaměřena na psaní, je z řady nazvané „Úkoly pro prvňáčky“, jež tvoří ucelený kurz přípravy na školní výuku a zahrnuje procvičení základních dovedností a vědomostí, s nimiž by měl každý předškolák vstupovat do první třídy bez obav z případného neúspěchu. Řadu napsali…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.