Umění a psychoanalýza

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Umění a psychoanalýza koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Umění a psychoanalýza koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Umění a psychoanalýza koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Není skladem

Umění a psychoanalýza koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Umění a psychoanalýza koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Umění a psychoanalýza koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Umění a psychoanalýza koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Umění a psychoanalýza - Nakonečný Milan. Soubor Umění a psychoanalýza byl napsán v osmdesátých letech minulého století, kdy jeho autor Milan Nakonečný, tehdy odborný asistent vyučující psychologii na Filosofické fakultě UK v Praze, byl jako „politicky nespolehlivý“ vyhozen z vysoké…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Umění a psychoanalýza je 253 Kč

Výběr knih autora Milan Nakonečný

Zobrazit všechny knihy autora Milan Nakonečný
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.