Umřel v stromě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Umřel v stromě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Umřel v stromě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Umřel v stromě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Umřel v stromě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Umřel v stromě; Autor: Ditrych Břetislav, Štreit Jindřich; Básnická sbírka, doplněna třiceti původními fotografiemi Jindřicha Štreita. Ditrychova poezie v sobě nese baladické prvky, které plně korespondují i s fotografickým doprovodem Jindřicha Štreita. Verše se zde představují jako…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Umřel v stromě je 224 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jindřich Štreit, Břetislav Ditrych
Výběr knih vydavatele Dauphin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dauphin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.