Undead Unluck, Vol. 17

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Undead Unluck, Vol. 17 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Undead Unluck, Vol. 17 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis

What happens when an unlucky girl meets an undead guy? Pure chaos!Tired of inadvertently killing people with her special ability Unluck, Fuuko Izumo sets out to end it all. But when she meets Andy, a man who longs for death but can't die, she finds a reason to live-and he finds someone…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Undead Unluck, Vol. 17 je 225 Kč

Výběr knih autora Yoshifumi Tozuka

Zobrazit všechny knihy autora Yoshifumi Tozuka
Výběr knih vydavatele Viz Media, Subs. of Shogakukan Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Viz Media, Subs. of Shogakukan Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.