University of Cambridge: Think Big: Secrets of Bees

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

University of Cambridge: Think Big: Secrets of Bees koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
University of Cambridge: Think Big: Secrets of Bees koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

University of Cambridge: Think Big: Secrets of Bees koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
University of Cambridge: Think Big: Secrets of Bees koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Uncover the secrets of bees in this fascinating, vibrantly illustrated book, published in collaboration the University of Cambridge and the Cambridge Botanic Garden.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy University of Cambridge: Think Big: Secrets of Bees je 300 Kč

Výběr knih autora Ben Hoare

Zobrazit všechny knihy autora Ben Hoare
Výběr knih vydavatele Nosy Crow Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nosy Crow Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.