Útok

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 230 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Útok koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Útok koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
230 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Útok koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis

Poté co Ryan Decker v předchozím díle série odhalil a překazil spiknutí v řadách "deep state", které mu málem zničilo život, zjišťuje, že jeho schopnosti neušly pozornosti vlivné senátorky Steeleové. Ta teď potřebuje jeho pomoc. Při bizarním výbuchu poblíž americko-mexické hranice byli…

">Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Útok je 304 Kč

Výběr knih autora Steven Konkoly

Zobrazit všechny knihy autora Steven Konkoly
Výběr knih vydavatele Jota

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jota
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.