Uvědomění Já Átma Bódha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Uvědomění Já Átma Bódha aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Uvědomění Já Átma Bódha -- Adaptace původního textu Šrí Šankary od Šrí Ramany Mahárišiho; Autor: Maháriši Ramana, Šrí Šankara; – Když jeden z uctívatelů předal Bhagavánovi tamilský překlad díla Šrí Šankary Átma Bodha, tak Bhagaván sestavil nový překlad v tamilštině. Tento překlad udělal…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele NOOS

Zobrazit všechny knihy vydavatele NOOS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.