Úvod do plastické chirurgie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Úvod do plastické chirurgie aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Úvod do plastické chirurgie - kolektiv autorů;Měšťák Jan. Učebnice plastické chirurgie je členěna na jednotlivé oddíly, kterými se tento obor zabývá. Postupně jsou prezentovány vrozené vývojové vady obličeje, ruky, genitálu, je probrána problematika chirurgie ruky a rekonstrukčních…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů autorů kolektiv , Jan Měšťák

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Jan Měšťák
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.