Úvod do právnické francouzštiny 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Úvod do právnické francouzštiny 1 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Úvod do právnické francouzštiny 1 - Tomaščínová Jana. Cílem učebnice je, aby uživatelé získali schopnost porozumět základním právním textům (texty právněvědní, rozsudky, smlouvy, směnky), seznámili se se základními pojmy jednotlivých právních odvětví a aktivně ovládli specifickou…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jana Tomaščínová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Tomaščínová
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.