Už zase sloužím o Vánocích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 198 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Už zase sloužím o Vánocích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Už zase sloužím o Vánocích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Už zase sloužím o Vánocích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Už zase sloužím o Vánocích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Už zase sloužím o Vánocích koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
228 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tuto knihu užívejte nejen o Vánocích. Protože smích léčí.Novinka od autora výjimečného bestselleru Bude to bolet, doktore? S celosvětovým nákladem milion výtisků.Blíží se Vánoce, všude voní cukroví…, avšak 1,4 milionů zaměstnanců britského státního zdravotnictví má namířeno do práce. Adam Kay…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Už zase sloužím o Vánocích je 236 Kč

Výběr knih autora Adam Kay

Zobrazit všechny knihy autora Adam Kay
Výběr knih vydavatele Jota

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jota
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.