Územní plán

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 459 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Územní plán koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
459 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Územní plán koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
456 Kč
Není skladem

Územní plán koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
537 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Územní plán koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
540 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Územní plán koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
550 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dokumentace územního plánu si bere za příklad Kolín nad Rýnem. V projektu je zpracována územně plánovací dokumentace, která se snaží o racionalizaci prostorového a funkčního uspořádání území. Kniha si bere za cíl dokumentovat historický rozvoj města a části jeho infrastruktury.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Územní plán je 508 Kč

Výběr knih vydavatele Powerprint

Zobrazit všechny knihy vydavatele Powerprint
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.