V krátkosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 797 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

V krátkosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Prečo si písať denník? Lebo človek si doň píše to, čo chce on, a nie čo očakávajú iní. Sebe predsa nebude písať to, čo netreba. Také sú denníkové zápisky Milana Lasicu z rokov 2009 až 2015. Presné datovanie ani rozdelenie udalostí na nové a spomienkové nepokladal autor za dôležité. Dôležité sú…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy V krátkosti je 797 Kč

Výběr knih autorů Milan Lasica , Marek Ormandík

Zobrazit všechny knihy autora Milan Lasica, Marek Ormandík
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.