V ohrožení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

V ohrožení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V ohrožení koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V ohrožení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
V ohrožení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V ohrožení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V ohrožení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V ohrožení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
199 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nový thriller oblíbené americké autorky. Jakmile se Michael Buchanan stane osobním strážcem Grace Isabel MacKennové, uvědomí si, že bude potřebovat všechny své mimořádné schopnosti mimo jiné i proto, že Grace je přesvědčená, že nikoho takového nepotřebuje. Grace Isabel MacKennové padne na ulici…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy V ohrožení je 269 Kč

Výběr knih autora Julie Garwood

Zobrazit všechny knihy autora Julie Garwood
Výběr knih vydavatele OLDAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele OLDAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.