Van Gogh

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 750 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Van Gogh koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Van Gogh koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
750 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Van Gogh koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
975 Kč
Není skladem

Krátký popis
Van Gogh’s sublime artistry comes alive in this luxuriously packaged volume that features a canvas cover, impeccable reproductions of all the major works, and forty-eight extra pages on six fold-out spreads.From the iconicStarry Nightto sunflowers and irises that radiate with vibrant hues; from…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Van Gogh je 870 Kč

Výběr knih vydavatele Prestel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prestel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.