Vanilkové rohlíčky - CD

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vanilkové rohlíčky - CD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
201 Kč
Není skladem

Krátký popis
"„Tak se ukázalo, jak blahodárný vliv mohou mít na člověka vanilkové rohlíčky. Ačkoli byly na kusy, působily na hladového otce jako sedativum.“ Bratři Jan a Ivan Krausovi vzpomínají na Vánoce, kdy si lidi nebrali půjčky na dárky a kdy k přání „Mír na zemi a pokoj lidem dobré vůle"" dosud…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vanilkové rohlíčky - CD je 201 Kč

Výběr knih autorů Ivan Kraus , Jan Kraus

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Kraus, Jan Kraus
Výběr knih vydavatele Supraphon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Supraphon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.