Harry Potter: Vánoce v Bradavicích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 345 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Harry Potter: Vánoce v Bradavicích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter: Vánoce v Bradavicích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter: Vánoce v Bradavicích koupíte na Albatros
Albatros
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter: Vánoce v Bradavicích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter: Vánoce v Bradavicích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
„Vánoce se kvapem blížily. V polovině prosince se jednoho rána v Bradavicích probudili a zjistili, že venku leží několik stop sněhu.“ Tak začíná dvanáctá kapitola série o Harrym Potterovi, která učarovala milionům čtenářů po celém světě. Prožijte s mladým kouzelníkem jeho první Vánoce v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Harry Potter: Vánoce v Bradavicích je 371 Kč

Výběr knih autora Joanne Kathleen Rowling

Zobrazit všechny knihy autora Joanne Kathleen Rowling
Výběr knih vydavatele Albatros CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.