Vassa Železnovová

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 98 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vassa Železnovová koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Programová brožura k činoherní inscenaci Vassa Železnovová, která měla premiéru 27. října 2021 ve Stavovském divadle a stala se Inscenací roku 2021 dle Cen divadelní kritiky. Kromě úpravy Gorkého dramatu, kterou připravila Marta Ljubková a Jan Frič dle překladu Aleny Machoninové, obsahuje…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Maxim Gorkij

Zobrazit všechny knihy autora Maxim Gorkij
Výběr knih vydavatele Národní divadlo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Národní divadlo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.