Ve stínu meče

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 362 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ve stínu meče koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ve stínu meče koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
498 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ve stínu meče koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
371 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ve stínu meče koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ve stínu meče koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
V šestém století našeho letopočtu byl Blízký východ rozdělen na dvě mocenská centra – Persii a Byzanc. O sto let později byla perská říše zničena, zatímco východořímská říše se potácela na hranici rozpadu, rozdrobena na oslabené části původního impéria. Na jejich místo se dostala nová velmoc –…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ve stínu meče je 417 Kč

Výběr knih autora Tom Holland

Zobrazit všechny knihy autora Tom Holland
Výběr knih vydavatele Dokořán

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dokořán
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.