Veďte!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Veďte! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Veďte! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veďte! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
393 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veďte! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veďte! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veďte! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veďte! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedinečný a účinný přístup ke školení vedoucích pracovníků od společnosti Dale Carnegie Training je založen na dlouholeté moudrosti a zkušenostech. Kniha Veďte! je určena pro nové i zkušené vedoucí pracovníky, kteří se chtějí naučit, jak efektivněji motivovat a inspirovat své týmy. Tato kniha…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Veďte! je 342 Kč

Výběr knih autora Dale Carnegie

Zobrazit všechny knihy autora Dale Carnegie
Výběr knih vydavatele Via

Zobrazit všechny knihy vydavatele Via
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.