Velká kniha dobrodružství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 99 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velká kniha dobrodružství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká kniha dobrodružství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká kniha dobrodružství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
99 Kč
Není skladem

Velká kniha dobrodružství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vydej se na cestu kolem světa a prožij pět úžasných dobrodružství! Putuj časem, a dokonce i vesmírem. Fascinující informace a rýmované hádanky ti vše napoví. Hledej v krásných ilustracích plných nápaditých detailů. Každý příběh má své vlastní postavy, na které je třeba dávat pozor, a hlavně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Velká kniha dobrodružství je 109 Kč

Výběr knih autora Camilla de la Bedoyere

Zobrazit všechny knihy autora Camilla de la Bedoyere
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.