Velká kniha pro milovníky česneku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Velká kniha pro milovníky česneku aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Velká kniha pro milovníky česneku; Autor: Kolektiv autorů; Výběr z nejlepších receptů, které zvítězily v 15 ročnících Velké česnekové kuchařské soutěži, která se pořádá od roku 1979 v kalifornském Gilroyi. (225 vítězných předpisů z 15 ročníků kuchařských soutěží v kalifornské česnekářské…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Pragma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pragma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.