Velká kniha slavných dobrodružných příběhů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 397 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velká kniha slavných dobrodružných příběhů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká kniha slavných dobrodružných příběhů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká kniha slavných dobrodružných příběhů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Knížka představuje antologii slavných dobrodružných příběhů klasické světové literatury, od Jacka Londona a jeho Lásky k životu, v níž autor popisuje příběh zlatokopa, bojujícího o život s hladem a nebezpečími drsného kanadského Severu, přes Chaloupku strýčka Toma americké spisovatelky Harriet…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Velká kniha slavných dobrodružných příběhů je 417 Kč


Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.