Velká knížka VLAKY pro malé vypravěče, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velká knížka VLAKY pro malé vypravěče, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Velká knížka VLAKY pro malé vypravěče, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká knížka VLAKY pro malé vypravěče, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
165 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Velká knížka VLAKY pro malé vypravěče, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká knížka VLAKY pro malé vypravěče, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká knížka VLAKY pro malé vypravěče, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká knížka VLAKY pro malé vypravěče, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká knížka VLAKY pro malé vypravěče, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tohle velkoformátové obrázkové leporelo ocení především fanoušci vlakové dopravy. Do světa lokomotiv, vagonů, kolejnic a nádraží se podívají velmi zblízka na úžasných detailních ilustracích. Seznámí se s těmi, kdo na železnici pracují, s cestujícími se vydají na fascinující výlet historickým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Velká knížka VLAKY pro malé vypravěče, 2. vydání je 194 Kč

Výběr knih autora Stefan Lohr

Zobrazit všechny knihy autora Stefan Lohr
Výběr knih vydavatele Presco Group, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Presco Group, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.