Velká rošáda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Velká rošáda aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Povídka o dvou přátelích, kteří zatouží po žene toho druhého. Vznikne tak šílený plán, podle kterého si na jednu noc své ženy doopravdy vymění …

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Roald Dahl

Zobrazit všechny knihy autora Roald Dahl
Výběr knih vydavatele Tympanum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tympanum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.