Velké dějiny zemí Koruny české: Lékařství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 645 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velké dějiny zemí Koruny české: Lékařství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
645 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velké dějiny zemí Koruny české: Lékařství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
712 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velké dějiny zemí Koruny české: Lékařství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velké dějiny zemí Koruny české: Lékařství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
730 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jako kabinet kuriozit může působit historie tak exaktní vědy, jakou je medicína. Lékaři 16. století doporučovali, aby strava odpovídala fyziologickému složení člověka, proto třeba cibule mohla šlechtice ohrozit. Smysl léčebných postupů osvícenských lékařů spočíval ve vyvolání projevů podobných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Velké dějiny zemí Koruny české: Lékařství je 721 Kč

Výběr knih autorů autorů kolektiv , Karel Černý

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Karel Černý
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.