Velký španělsko-český/ česko-španělský slovník (pro PocketBook)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Velký španělsko-český/ česko-španělský slovník (pro PocketBook) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Velký španělsko-český/ česko-španělský slovník (pro PocketBook) -- Slovník pro elektronickou čtečku knih Pocketbook; Autor: kolektiv autorů TZ-one; – Velký španělsko-český/ česko-španělský slovník pro PocketBook zahrnuje cca 250 000 hesel z obecné a odborné terminologie. – Upozornění :…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora kolektiv autorů TZ-one

Zobrazit všechny knihy autora kolektiv autorů TZ-one
Výběr knih vydavatele TZ-one

Zobrazit všechny knihy vydavatele TZ-one
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.