Věrné milování

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Věrné milování koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věrné milování koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Věrné milování koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Knižně dosud nepublikovaný soubor osmi povídek o lásce a věrném milování zaujme svou bezprostředností a mistrnou charakteristikou postav. Per aspera ad astra – přes překážky ke hvězdám. Tak vede autorka své hrdiny a snaží se i ze čtenáře učinit člověka lepšího, milujícího Boha, vlast, přírodu i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Věrné milování je 208 Kč

Výběr knih autora Vlasta Javořická

Zobrazit všechny knihy autora Vlasta Javořická
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.