Verše pro mrtvé

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Verše pro mrtvé koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Verše pro mrtvé koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Verše pro mrtvé koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Verše pro mrtvé - Preston Douglas;Child Lincoln. Na zvláštního agenta FBI Aloysia Pendergasta dolehly těžké časy. Nové vedení Newyorské terénní úřadovny není vůbec nakloněno jeho výstředním způsobům vyšetřování. I když Pendergast dosahuje pozoruhodné úspěšnosti ve svých případech, má…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Verše pro mrtvé je 312 Kč

Výběr knih autorů Lincoln Child , Douglas Preston

Zobrazit všechny knihy autora Lincoln Child, Douglas Preston
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.