Věštění z noční oblohy částečně zakryté mraky. Role fotografie v postmediální době

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 712 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Věštění z noční oblohy částečně zakryté mraky. Role fotografie v postmediální době koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
712 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věštění z noční oblohy částečně zakryté mraky. Role fotografie v postmediální době koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
779 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věštění z noční oblohy částečně zakryté mraky. Role fotografie v postmediální době koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
626 Kč
Není skladem

Krátký popis
I když umělecká, stejně jako jakákoliv jiná fotografie už dávno není specifickým, snadno definovatelným médiem, stále snad zůstává citlivou deskou zobrazující identity současného světa. Otázka, jaká je její role poté, co ji adoptoval internet a sociální sítě, však zaměstnává nejen současné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Věštění z noční oblohy částečně zakryté mraky. Role fotografie v postmediální době je 705 Kč

Výběr knih autora Jitka Hlaváčková

Zobrazit všechny knihy autora Jitka Hlaváčková
Výběr knih vydavatele Galerie hl. města Prahy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galerie hl. města Prahy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.