Vězení jako zrcadlo společnosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 359 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vězení jako zrcadlo společnosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vězení jako zrcadlo společnosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vězení jako zrcadlo společnosti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vězení jako zrcadlo společnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vězení jako zrcadlo společnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Československé vězeňství prošlo ve druhé polovině 20. století výraznými změnami. Po druhé světové válce zde vládla represe a dehumanizace. V šedesátých letech vývoj vězeňství následoval proměnu společnosti. Represivní přístup začal být považován za neefektivní a cílem měla být resocializace…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vězení jako zrcadlo společnosti je 390 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Klára Pinerová, Kristýna Bušková, Michal Louč
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.