Víc odvahy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Víc odvahy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víc odvahy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víc odvahy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víc odvahy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Herečka, moderátorka a běžkyně Lenka Vacvalová ve svém dalším charitativním projektu běží divokými španělskými Pyrenejemi od oceánu k moři. Během 18 dnů na dálkové trase GR 11 překoná 880 kilometrů s převýšením více než 42 000 metry. Déšť, sníh, silné zážitky? Ano, je to tu opět... Kniha volně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Víc odvahy je 323 Kč

Výběr knih autora Lenka Vacvalová

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Vacvalová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.