Vice of Reading

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 186 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vice of Reading koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
186 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Vice of Reading koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
191 Kč
Není skladem

Krátký popis
A great American novelist offers a scathing attack on the worst kinds of reading. In this subtly devastating work of social criticism, Edith Wharton argues that the growing cultural influence of “mechanical” readers is having a disastrous impact on literature.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vice of Reading je 188 Kč

Výběr knih autora Edith Wharton

Zobrazit všechny knihy autora Edith Wharton
Výběr knih vydavatele Eris

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eris
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.