Vida, věda! Naše povedené prázdniny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vida, věda! Naše povedené prázdniny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vida, věda! Naše povedené prázdniny koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vida, věda! Naše povedené prázdniny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vida, věda! Naše povedené prázdniny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vida, věda! Naše povedené prázdniny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bohatě ilustrovaný příběh, se kterým pochopí základy chemie a fyziky úplně každý Chemie, fyzika… Říká se o nich, že jsou to nudné a složité vědy. Nic pro děti, které touží po zábavě a dobrodružství! Ale pozor, co když je to přesně naopak? Co když chemie a fyzika utvářejí právě ten úžasný,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vida, věda! Naše povedené prázdniny je 250 Kč

Výběr knih autora Helena Haraštová

Zobrazit všechny knihy autora Helena Haraštová
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.